Volvo-Club Foorumin päävalikko Volvo-Club
Tervetuloa Volvo-clubin foorumiin
 
 OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 
NEWS:
Zulu: "Punainen kuolema".
Siirry sivulle 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Volvo-Club Foorumin päävalikko -> Projekteja  
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Zulu
Yliaktiivinenjäsen


Liittynyt: 25 Elo 2008
Viestejä: 293
Paikkakunta: Vaasa

LähetäLähetetty: Sun Maa 13, 2011 2:02 am    Viestin aihe: Zulu: "Punainen kuolema". Vastaa lainaamalla viestiä

Laitetaan nyt tännekin vähän tietoa mun Rojektista...

Elikkä moottorin ehostus: B5234t4 850R -96

Lyhyesti.
ölypohjaa ei ei muokata... loput kokee jonkun sortin modauksen.

muut osat:

Kansi; Felxifuel -07 eli kaasumoottorin kansi Very Happy sen pakoventiilit on samoja mitä STCC autot käyttää. Kansi on myös portattu. Kiinetät nostajat ja uudenmalliset GTL nokat. VVT imupuolella mutta se lukitaan kempillä,

Lohko. orkkis, porataan 81-> 81.39 ylikokoon ja kampikammoin tuuletus parannetaan.

kevytkampiakseli
kevennetty 850R vauhtipyörä
707 painelevy

SPM takomännät.
Lg-speed h-profiili veivit.
S60R portattu pakosarja
portattu 19t turbo
stage 6 lastu ja myöhemmin custom ohjelma.

Coolingmist progressiivinen vesi/metanooli ruiskutus.
V70 -02 imusarja
Glt kaasuläppä.
60mm intercooleri
JT 3" pakoputkisto
302mm etujarrulevyt.
Vahvistettu M56H laatikko jossa Quaifen lukko,
450cc vihreät bosh suuttimet
72mm IMM

Jokainen pultti moottorissa avataan ja kaikki mikä irtoaa vaihdetaan uuteen. Joka ikinen tiiviste ja o-rengas uusiksi Smile

En omista mitään taloa, ei ole lapsia... Vielä ehtii olla "nuori ja tyhmä" ja tehdä tyhmiä investointeja Very Happy on vähän niinkun motto kok hommalle.

Kaikki osat mitä tulee autoon on joko vahvistettuja tai kevyempiä tai parempia

jotain kuvia
(suurenee klikkaamalla)




ja boonuksena projektikäyttis.

suomen halvin 4x0 turbo.

Siitä tarjottiin romuttamolla jo 100€ ja Repaintilla kysyttin että onko se diesseli... pitää näköjään jännää ääntä.

Mutta toimi ja lähti käyntiin kun oli ollu lumen alla pari kk joten aivan loistava auto.
Kunhan muistaa kiristää letkuklemmaria joka kiristää jääähdytysletkua joka pitää pakoputken kasassa ;D
_________________
You quit sex to look out of the window because you heard the typical 5-cylinder sound of a Volvo 850...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jaippi
Clubin luotsi (vsa)


Liittynyt: 24 Maa 2005
Viestejä: 1751
Paikkakunta: Laihia

LähetäLähetetty: Sun Maa 13, 2011 1:41 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Hyvä että sait tännekin tarinaa kateltavaksi.
Teidän talliporukan projektit on kieltämättä mielenkiintoisia.

Muokkailin noita kuvia vähän paremmin ruutuun sopiviksi.
(mulla vain 14" näyttö Sad )

Onkos toi projektikäyttis just tää "Musta Uhka"?
http://www.armbell.com/forum/viewtopic.php?t=1870&mforum=volvoclub
_________________
- Volvo 944 -96 B230FK+M90 165tkm -
- Volvo V70 TDI -98 310tkm -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
Anonymous
Vieras





LähetäLähetetty: Sun Maa 13, 2011 9:36 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mielenkiintoinen projekti thumbs up
Takaisin alkuun
Zulu
Yliaktiivinenjäsen


Liittynyt: 25 Elo 2008
Viestejä: 293
Paikkakunta: Vaasa

LähetäLähetetty: Lau Maa 19, 2011 9:25 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

302 & 280mm.



60mm










?

_________________
You quit sex to look out of the window because you heard the typical 5-cylinder sound of a Volvo 850...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Zulu
Yliaktiivinenjäsen


Liittynyt: 25 Elo 2008
Viestejä: 293
Paikkakunta: Vaasa

LähetäLähetetty: Lau Maa 19, 2011 6:17 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Uusi motonet...


Ja niinkun sen pitäisi olla jotta se kestäisi...






Eli lisää rasvaa ja tupla kumisuojat.


Alatukivarret


Modattu "stoppari", niin jospa sisälokarit saisi olla rauhassa nyt.

_________________
You quit sex to look out of the window because you heard the typical 5-cylinder sound of a Volvo 850...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Zulu
Yliaktiivinenjäsen


Liittynyt: 25 Elo 2008
Viestejä: 293
Paikkakunta: Vaasa

LähetäLähetetty: Sun Maa 20, 2011 1:36 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä



















päivän kiiitos Don:ille.
_________________
You quit sex to look out of the window because you heard the typical 5-cylinder sound of a Volvo 850...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Veksi
Kantajäsen


Liittynyt: 04 Maa 2009
Viestejä: 558
Paikkakunta: Jyväskylä/Petäjävesi

LähetäLähetetty: Sun Maa 20, 2011 9:37 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Voi veljet! Puhtaita osia on kiva käsitellä ja katella

Nättiä
_________________
240 2D "T2"
240 2D "V2"
Z28 Camaro vm-2000
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Anonymous
Vieras





LähetäLähetetty: Sun Maa 20, 2011 10:19 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Veksi kirjoitti:
Voi veljet! Puhtaita osia on kiva käsitellä ja katella

Nättiä
totta thumbs up
Takaisin alkuun
Jaippi
Clubin luotsi (vsa)


Liittynyt: 24 Maa 2005
Viestejä: 1751
Paikkakunta: Laihia

LähetäLähetetty: Maa Maa 21, 2011 10:30 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tästä kuvasta tuli väkisin mieleen, että onko teillä joku Laihialainen siellä hoitamassa teippaukset ennen maalausta Laughing

_________________
- Volvo 944 -96 B230FK+M90 165tkm -
- Volvo V70 TDI -98 310tkm -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
Zulu
Yliaktiivinenjäsen


Liittynyt: 25 Elo 2008
Viestejä: 293
Paikkakunta: Vaasa

LähetäLähetetty: Maa Maa 21, 2011 9:09 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Vauhtipyörä kevennetty.
Ja muokattu niin että 707 sopii siihen

Kevennys ja muokkaus on teetetty Moottorihiomo B Stormilla.
Hinta on kohdallaan, ja hän osaa hommansa.

Nyt vauhtipyörä ja kampiakseli on matkalla tasapainoitukseen.

Sitten nörttitietoa.. (näitä tietoja en laittanu vrcf:ään kun kaikki hörhöt kysyy joutavia heti yv:llä heti kun jotain kirjoittaa) Very Happy

850R vauhtipyörän alkuperäispaino 8320g
kevtkampiakseli 22.55kg (on ei vahvistettujen tietojen mukaan -4kg kevyempi).
alkuperäienen 850R kampiakseli TULOSSA

alkupräienen 139.5mm kiertokanki 642g
LG speed h-profiilit 619-620g

Alkuperäinen mäntä. 486g
wössner 81.5mm ylikoko takomäntä 424g (näitä ei tule mun koneeseen).

SPM 81.4 takomännät TULOSSA.
_________________
You quit sex to look out of the window because you heard the typical 5-cylinder sound of a Volvo 850...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Zulu
Yliaktiivinenjäsen


Liittynyt: 25 Elo 2008
Viestejä: 293
Paikkakunta: Vaasa

LähetäLähetetty: Maa Maa 21, 2011 9:15 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

volvopete kirjoitti:
Veksi kirjoitti:
Voi veljet! Puhtaita osia on kiva käsitellä ja katella

Nättiä
totta thumbs up


Joo, putsataan nyt pakosta kun viimeiset osat ei meinaa millään tulla ;(

mutta on se työskenteleminen paljon mukavempaa Very Happy

Jaippi kirjoitti:
Tästä kuvasta tuli väkisin mieleen, että onko teillä joku Laihialainen siellä hoitamassa teippaukset ennen maalausta Laughing


Tuo on jo liian hyvin maalattu katsastusmiehelle Twisted Evil
Jos suomen lain mukaan saisi virittää konetta niin että se olisi vähäpäästöisempi mitä nyt viritetty kone yleensä on niin kiillottaisin sen pelinkiiltäväksi Very Happy
_________________
You quit sex to look out of the window because you heard the typical 5-cylinder sound of a Volvo 850...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Zulu
Yliaktiivinenjäsen


Liittynyt: 25 Elo 2008
Viestejä: 293
Paikkakunta: Vaasa

LähetäLähetetty: Tii Maa 22, 2011 10:46 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

"sisempi" nakutusanturi on todella v-mäisessä paikassa... ei kun moottoria nostettiin pois niin sivuleikkurilla pääsi nopeasti eteenpäin.


tämä helpoittaa asennukset tulevaisuudessa












Jatketaan harjoituksia myöhemmin. Cool
_________________
You quit sex to look out of the window because you heard the typical 5-cylinder sound of a Volvo 850...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Zulu
Yliaktiivinenjäsen


Liittynyt: 25 Elo 2008
Viestejä: 293
Paikkakunta: Vaasa

LähetäLähetetty: Per Maa 25, 2011 7:51 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä






_________________
You quit sex to look out of the window because you heard the typical 5-cylinder sound of a Volvo 850...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Anonymous
Vieras





LähetäLähetetty: Per Maa 25, 2011 10:56 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

thumbs up
Takaisin alkuun
Zulu
Yliaktiivinenjäsen


Liittynyt: 25 Elo 2008
Viestejä: 293
Paikkakunta: Vaasa

LähetäLähetetty: Lau Maa 26, 2011 12:23 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

volvopete kirjoitti:
thumbs up

Laitoin yhden mänän puntarille tänään.
270g oli yhdellä ja toisella puntarilla sama 265g.

Eli alkuperäinen - 50%.

tuli sitten vahingossa kierroskone.. Shocked
_________________
You quit sex to look out of the window because you heard the typical 5-cylinder sound of a Volvo 850...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Volvo-Club Foorumin päävalikko -> Projekteja Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Seuraava
Sivu 1 Yht. 11

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
free forum in a reliable dedicated server| rank image